کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین: ۶ راه برای شروع کسب و کار آنلاین

چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای تضمین موفقیت خود در هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک بصورت آنلاین دنبال کنید. 

مشاهده شده که هزاران نفر با انجام کارهای زیر مشاغل موفقی را شروع و رشد می دهند:

  1. یک نیاز و ایده پیدا کنید و آن را پیاده کنید.
  2. یک وب سایت با کاربرد آسان طراحی و راه اندازی کنید.
  3. از موتورهای جستجو برای هدایت بازدید به سایت خود استفاده کنید.
  4. برای خود یک نام تخصصی و منحصر به فرد ایجاد کنید.
  5. مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل پیگیری کنید.
  6. درآمد خود را از طریق فروش مجدد افزایش دهید.

هر کس ، از تازه کار گرفته تا یک کارآفرین آنلاین و باتجربه ، می تواند از این فرآیند در یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار بصورت آنلاین بهره مند شود.

کسب و کار آنلاین

مرحله ۱: مشاغلی را راه اندازی کنید که نیاز مردم را برآورده کند.

اکثر افرادی که تازه کار خود را شروع کرده اند مرتکب اشتباه می شوند که ابتدا به دنبال یک محصول می گردند و ثانیاً به دنبال یک فروشگاه هستند.

برای افزایش شانس موفقیت خود ، با یک بازار شروع کنید. ترفند این است که گروهی را پیدا کنید که به دنبال راه حل برای یک مشکل هستند ، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند.  اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:

  • به تالارهای گفتگوی آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه سوالاتی می پرسند و چه مشکلاتی را می خواهند حل کنند.
  • کلمات کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند، را بیابید. اما رقابت بزرگی با سایت های دیگر نداشته باشید.
  • با مراجعه به سایت های آنها و توجه به کارهایی که برای جبران تقاضا انجام می دهند، از رقبای احتمالی خود بازدید کنید. سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازار موجود ایجاد کنید و این کار را بهتر از رقبا انجام دهید.

مرحله ۲: وب سایت خود را طراحی و راه اندازی کنید.

هنگامی که بازار، محصول و روند فروش خود را ایجاد کردید ، اکنون برای طراحی وب سایت خود آماده هستید. به یاد داشته باشید که آن را ساده طراحی کنید. کمتر از پنج ثانیه فرصت دارید تا توجه شخصی را به خود جلب کنید در غیر این صورت، او را از دست می دهید. چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید:

  • یک یا دو قلم ساده را در پس زمینه سفید انتخاب کنید.
  • پیمایش خود را واضح و ساده و در هر صفحه یکسان انجام دهید.
  • فقط در صورت تقویت پیام خود از گرافیک، صدا یا فیلم استفاده کنید.
  • خرید را آسان کنید – بیش از دو کلیک بین مشتری و پرداخت.
  • وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست، بنابراین آن را مشتری پسند کنید.

مرحله ۳: از موتورهای جستجو برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ساده ترین راه برای جذب بازدید به یک سایت کاملاً جدید است. این مورد، دو مزیت نسبت به انتظار برای دیدن ترافیک به شما دارد. اول ، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نشان داده می شوند ، و دوم ، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف و همچنین عناوین ، قیمت ها و روش های فروش را آزمایش کنید. نه تنها به بازدید فوری دست می یابید ، بلکه می توانید با استفاده از تبلیغات PPC بهترین کلمات کلیدی با بالاترین بازده را پیدا کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی را در سرتاسر سایت پخش کنید ، که به رتبه بندی شما در نتایج جستجو کمک می کند.

مرحله ۴: برای خود یک نام تخصصی و منحصر به فرد ایجاد کنید.

مردم برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایت های دیگر قرار دهید و بازدید بیشتر و رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو را مشاهده خواهید کرد. راز این است که همیشه با هر اطلاعات جزئی پیوند به سایت خود داشته باشید.

  • محتوای رایگان و تخصصی هدیه دهید مقالات ، فیلم ها یا هر محتوای دیگری را که برای مردم مفید باشد ، ایجاد کنید. این محتوا را از طریق فهرست مقاله های آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
  • پیوندهای “ارسال به دوست” را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید.
  • در مجامع صنعت و سایت های شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما در آن است، یک متخصص فعال شوید.

به خوانندگان جدید خواهید رسید. اما حتی بهتر، هر سایتی که محتوای شما را ارسال می کند به سایت شما پیوند می خورد. موتورهای جستجو عاشق پیوندهای سایت های مربوطه هستند و در رتبه بندی به شما پاداش می دهند.

کسب و کار آنلاین

مرحله ۵: با استفاده از قدرت بازاریابی از طریق ایمیل، بازدید کنندگان را به خریدار تبدیل کنید.

هنگامی که یک لیست انتخاب می کنید، یکی از با ارزش ترین دارایی های تجارت آنلاین خود را ایجاد می کنید. مشترکین به شما اجازه می دهند برای آنها ایمیل ارسال کنید. این بدان معنی است:

  • شما چیزی را که آنها خواسته اند به آنها می دهید.
  • شما در حال توسعه روابط طولانی با آنها هستید.
  • بازاریابی از طریق ایمیل ارزان تر و موثرتر از چاپ ، تلویزیون یا رادیو است زیرا بسیار هدفمند است.

هر کسی که به سایت شما مراجعه کند و لیست شما را انتخاب کند، پیشتاز بسیار خوبی است و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری این لیدها وجود ندارد.

مرحله ۶: درآمد خود را از طریق فروش مجدد افزایش دهید.

یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، توسعه ارزش زندگی هر مشتری است. حداقل ۳۶ درصد از افرادی که یک بار از شما خرید کرده اند در صورت پیگیری، دوباره از شما خرید می کنند. بنابراین برای جلب مشتری برای خرید، از فروش مجدد استفاده کنید:

  • محصولاتی را ارائه دهید که مکمل خرید اصلی آنها باشد.
  • کوپن های وفاداری الکترونیکی را که می توانند در بازدید بعدی خود استفاده کنند ، ارسال کنید.
  • محصولات مرتبط را پس از خرید در صفحه “متشکرم” خود ارائه دهید.

به مشتریان خود برای وفاداری آنها پاداش دهید.

اینترنت به قدری سریع تغییر می کند که یک سال آنلاین در دنیای واقعی برابر با حدود پنج سال است. اما اصول چگونگی راه اندازی و رشد یک تجارت آنلاین موفق، به هیچ وجه تغییر نکرده است. اگر به تازگی یک کسب و کار کوچک را به صورت آنلاین شروع می کنید، به این توالی پایبند باشید. اگر مدتی آنلاین بوده اید ، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید آیا مرحله ای از آن غافل شده اید. 

برای ایجاد سایت خود، می توانید از سایت و کسب و کار اینترنتی ما دیدن کنید.

ممکن است بپسندید...

پست های محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *